Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim, morao sam da promijenim internet provajdera i sada imam drugu e-mail adresu. Šta treba da uradim u ovom slučaju?
Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim, morao sam da promijenim internet provajdera i sada imam drugu e-mail adresu. Šta treba da uradim u ovom slučaju?
Najčešća pitanja
04.11.2020.

Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim, morao sam da promijenim internet provajdera i sada imam drugu e-mail adresu. Šta treba da uradim u ovom slučaju?

E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog". Takođe nam možete poslati informacije na naš mejl i mi ćemo ih korigovati za vas.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

22.
Feb.
2023.
Blog
30.
Dec.
2020.
Blog
Izuzetno tanak hronograf vrhunskih performansi
06.
Nov.
2020.
Blog
Kod nas možete pronaći novu G-SHOCK G-SQUAD GBD-H1000 seriju.
06.
Nov.
2020.
Blog
G-SHOCK Rangeman dolazi iz G-SHOCK Master of G serije dizajnirane da izdrže sve vrste interakcija u najtežim uslovima.
04.
Nov.
2020.
Najčešća pitanja
04.
Nov.
2020.
Najčešća pitanja